Malaysia Home Ideas

A Mid-Century Desert Oasis in Palm Springs

http://malaysia-home-ideas.blogspot.com/2016/01/a-mid-century-desert-oasis-in-palm.html

Terdapat mungkin ada kawasan agak rapat dengan pergerakan moden pertengahan abad sebagai Palm Springs. Ia adalah satu kesilapan lagi bahawa lelaran terbaru penghargaan pertengahan abad - siri Mad Men sangat popular dan diiktiraf secara meluas - menetapkan episod ikonik di oasis padang pasir di sebuah bandar. Rumah dipaparkan dalam jawatan ini, yang dikenali sebagai rumah Leff / Florsheim, telah dipulihkan ke profil asalnya rendah, tulang moden dengan peralatan terkini dan berhati-hati, pementasan ideal.


 Rumah ini dibina dalam jawatan dan rasuk gaya yang dikenali dan mewah yang mudah dengan terdedah Douglas fir di seluruh kedua-dua ruang dalaman dan luaran. Sekitar perimeter rumah, unjuran dalam ini kayu yang cantik sama menyediakan naungan bagi pihak cerah struktur, menjaga penting ruang luar menghiburkan sejuk walaupun pada musim panas yang kejam. Lagipun, ia adalah orang-orang berpeluh musim panas, kering yang menarik orang ke Palm Springs di tempat pertama, ia tidak?

Sebuah kolam biru berkilauan (satu lagi keperluan Palm Springs) mengambil alih kawasan belakang rumah rumah dengan dek luas untuk berehat, makan, dan ideal melambung kembali martini yang sejuk atau empat. Ia akan menjadi tempat yang sempurna untuk menjemput tetamu anda jika tetamu anda adalah Frank Sinatra dalam seluar pendek.








Walaupun kerja-kerja pengubahsuaian, lantai terazo itu disimpan dan digilap untuk bersinar reflektif untuk yang paling dalam garis bersih. Secara keseluruhan rumah ini ikonik masih menakjubkan dan berasa tidak begitu banyak keluar dari tempat atau ketinggalan zaman sebagai benar-benar abadi.








Rumah ini juga meraikan privasi masyarakat padang pasir dengan lindung nilai tinggi pagar di kawasan itu dan orang-orang overhangs rendang mencegah pendedahan yang terlalu banyak. Hasilnya ialah perasaan berada di sebuah tempat yang sebenar atau sebuah pulau, yang menghadap ke pergunungan yang berdekatan dan juga tapak tangan di sekitarnya.












0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia Home Ideas Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved