Malaysia Home Ideas

4 Scandinavian Homes With Irresistibly Creative Appeal

http://malaysia-home-ideas.blogspot.com/2016/01/4-scandinavian-homes-with-irresistibly.html

Reka bentuk dalaman Scandinavia merangkumi pelbagai gaya, lebih pelbagai daripada majalah mungkin menggambarkan. Mereka boleh menjadi terang atau lemah, minimalis atau eklektik, moden atau bergaya, semula jadi atau berwarna-warni. Jadi apa yang ciri-ciri yang menentukan ini sangat dicari estetik? Gaya Scandinavia kontemporari seperti yang kita tahu ia muncul pada tahun 1950, ditandai dengan revolusi untuk menyatukan bentuk dan fungsi dengan matlamat untuk mewujudkan reka bentuk yang selesa dan mudah yang sesiapa sahaja boleh menghargai. Mari kita lihat beberapa bahagian dalaman Scandinavia seni yang menerima suka main-main dan kreativiti di samping reka bentuk yang waras:

Direka oleh Kaschuk Kostyantyn, rumah yang cerah dan luas menggabungkan pelbagai tema Scandinavia tradisional di samping pengaruh kontemporari. Lantai kayu keras ringan throwback kepada gaya Nordic klasik, manakala perabot diselaraskan adalah hasil daripada rasa Scandinavia moden. Basikal tergantung di atas sofa? Sekeping perbualan yang hebat dan pengenalan yang baik untuk hiasan suka bermain akan datang.

Ruang tamu berpusat pada suatu pusat hiburan ceruk dirangka dengan kayu yang sama seperti yang digunakan di atas lantai.

Aksen merah membawa tenaga visual ke dapur. Ikonik kerusi makan CH33 oleh Hans Wegner adalah ruji reka bentuk Denmark, dan bekerja dengan baik untuk merapatkan jurang antara nada kayu asli yang digunakan di seluruh ruang ini.

Wolverine seni pop menyertai koleksi arca dan seramik pada nice paparan kecil meja terletak jauh ke penjuru.

Tipografi dan potret membentuk tema bilik tidur seni. A permaidani mewah di bawah katil menyimpan kehangatan kaki pada waktu pagi.

Kayu panas dan tawaran putih terang palet indah fleksibel untuk hiasan, membeli rumah ini tidak memerlukan aksesori tambahan - bahan yang cantik cukup kerana mereka.





Anda akan suka yang satu ini! Dalam mewujudkan rumah yang pasti untuk menggembirakan kanak-kanak dalaman, pereka Anton Medvedev menerapkan ruang ini dengan unsur-unsur yang suka bermain di alam lagi bergaya dan seni dalam konteks. Hiasan Scandinavia sering terasa seperti nafas udara segar kerana tenaga muda dan kejujuran tanpa kompromi - dan bahagian dalaman yang moden ini menggabungkan banyak kedua-duanya.

Sebaik sahaja memasuki, papan main jingkat berfungsi menyambut pelawat dengan kesederhanaan yang menarik. Yang mungkin boleh menahan mengambil skip satu?

Adalah sukar untuk mengalahkan kesan pertama seperti ini.

Charming aksesori namun berfungsi membuat ruang ini berasa seperti di rumah.

Aksen bata dan lantai dibasuh putih membawa ruang makan yang turun ke bumi. Troli rolling sebenarnya dari IKEA - mencari model RÅSKOG itu.

Pin bowling dan bantal berbentuk seperti kilang pasu kelihatan eklektik, tetapi they'are cara yang baik untuk menyatakan kepentingan pemilik dengan cara yang unik dan inspirasi.

Nota kertas dinding bertekstur di dinding ini - halus tetapi bergaya!

Sudah tentu, taman balkoni ini adalah kesempurnaan mutlak. Pagar piket hiasan adalah seperti sentuhan comel dan mudah untuk menyesuaikan diri.

Berwarna-warni butang kertas dinding dan meja seterika pandai menyediakan pentas bagi kawasan almari pakaian yang menakjubkan. Ia akan mungkin kelihatan hanya sebagai baik dipenuhi dengan pakaian meriah.

Penapis kuning pastel mendapat kehidupan yang kedua sebagai lampu loket di dapur putih ini cantik. Ini mungkin menjadi satu projek yang menyeronokkan untuk dilakukan di rumah.

Jubin hitam dan putih memberikan bilik mandi estetik yang mudah dan serius, tetapi comel tirai mandi lobak merah membawa kelimpahan kegembiraan dan personaliti.

Jubin minimalis adalah tempat yang sesuai - bilik mandi ini perlu memenuhi beberapa peranan, jadi hiasan terlalu banyak mungkin telah membuat ruang kelihatan terlalu sempit dan berantakan.

Apa-apa penggunaan yang cekap ruang! Bukan inci adalah sia-sia.

Interior designer Zinaida Baklanova menarik dari pengalaman dia gembira tinggal di Sweden sebagai seorang anak. Matlamatnya bukan untuk mencontohi perabot tertentu atau gaya, tetapi untuk menangkap suasana umum dan keperibadian Stockholm dalam pengertian umum. Semua dari perkiraan itu kepada warna-warna telah dipilih untuk mewujudkan persekitaran yang damai dan santai untuk keluarga untuk bersosial dan berehat di akhir hari.


 Kawasan yang hidup berkisar dapur pusat, hampir tidak kelihatan ke kanan. Reka bentuk terbuka membolehkan perasaan yang lebih besar keterkaitan antara penduduk.

Apabila kebanyakan orang berfikir tentang reka bentuk Scandinavia, bila nak expanses luas permukaan putih. Warna-warna gelap - terutama bersifat biru - mewujudkan suasana kemesraan dan keselesaan.

Ruang makan adalah sangat terang dan terbuka walaupun menduduki ruang yang kecil. Lantai yang lebih lebar dan kaki meja menawarkan rasa yang tersendiri bidangan.

Berkhidmat sebagai hab utama, dapur padat berdiri di antara ruang makan dan ruang tamu bercahaya muram itu. Kayu panas semula jadi jelas berbeza dengan nada kebiruan didapati di seluruh rumah.

Mengintai ke atas pulau dapur mendedahkan dua langsing tingkap yang tinggi ditutup dengan langsir tipis untuk pengalaman lampu halus.

Mengintai ke atas pulau dapur mendedahkan dua langsing tingkap yang tinggi ditutup dengan langsir tipis untuk pengalaman lampu halus.

Pereka Perancis Aurélien Brion mengambil pendekatan terutama bergaya dan ceria dalam rumah ini Scandinavia diilhamkan indah. Yang ini adalah terutamanya eklektik dari segi hiasan - pelbagai warna dan gaya menceritakan kisah citarasa dan kepentingan penduduk, dan menawarkan inspirasi untuk penonton mencari untuk memeriahkan lagi ruang mereka sendiri dengan sentuhan keindahan Nordic.

Jadi banyak perkara yang menyeronokkan!

Pencahayaan fotografi, cetakan kain comel, dan pelbagai karya seni moden memberi mata wilayah yang tidak berkesudahan untuk bersiar-siar dan berkeliaran.

Tingkat bermasalah dan kerusi kelihatan semula jadi menyumbang kepada personaliti yang riang dan organik.

Bilik tidur adalah terutama kemas! Rangka katil dibina daripada palet penghantaran tebus guna (kemampanan adalah satu lagi ciri reka bentuk Scandinavia moden). Kerusi kuning yang terang tidak direka di utara tetapi patut estetik agak baik.

Oren berkarat menambah percikan besar semangat ke dapur, dan yang menarik taman herba gantung mewujudkan perbezaan yang ketara di latar belakang.



























0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia Home Ideas Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved