Malaysia Home Ideas

Super-Colorful Bedroom Ideas for Kids and Teens

http://malaysia-home-ideas.blogspot.com/2016/01/super-colorful-bedroom-ideas-for-kids.html

Satu saluran kecil air wrap keliling rumah, satu lagi peringatan hubungan ini rumah terhadap alam sekitar Mediterranean. Pada waktu malam, lampu dalam air menyerakkan pantulan berkilauan terhadap rumah dan dinding privasi sekitar.


Teal dan make kuning untuk palet warna yang sangat menyegarkan, terutamanya dengan pop sesekali merah jambu sebagai sentuhan suka bermain.

A rak buku lantai-ke-siling memastikan semua bekalan kajian penting baik dalam jangkauan. Kabinet berkilat menawarkan tempat kumis swasta - dan katil Murphy tersembunyi

Tersembunyi ke dalam ruang kecil yang, sofa tambahan sedalam berfungsi sebagai katil sofa atau katil tetamu.

Pada waktu malam, permukaan putih berkilat mengambil nada yang lebih selesa dan santai dikurniakan oleh cahaya lembut cahaya Bean lampu dari pereka yang berpusat di Moscow Katerina Kopytina.

Ia adalah mudah untuk melihat bagaimana Teal dan kuning boleh bekerja sama dengan baik di dalam bilik untuk lelaki seperti yang berlaku Perempuan, cukup suka bermain untuk anak-anak muda dan canggih yang cukup untuk remaja yang lebih tua juga.

A tersembunyi berjalan-dalam almari mengambil kesempatan daripada lampu tidak langsung untuk kesan bilik pameran mewah.

Ini bilik tidur yang terang adalah kerja-kerja jurutera seni bina Maggi Samir, yang berpangkalan di Mesir. Konsep bilik anak-anaknya berada di luar dunia ini! Yang ini menampilkan warna gembira oren, biru, dan kapur - skim warna yang fleksibel untuk kanak-kanak daripada semua peringkat umur.

Susun atur katil dua tingkat adalah tambahan mengagumkan - tangga yang dibuat daripada cubbies berguna dan laci membawa ke atas. Bukan sahaja ia menyediakan ruang simpanan yang mencukupi, ia adalah cara yang lebih selamat sedikit untuk membawa buku, selimut, dan beruang tidur berbanding dengan menyeretnya ke atas tangga.

Gambar ini melakukan pekerjaan yang baik untuk mempamerkan kepelbagaian katil dua tingkat itu. Ia tidur dua kanak-kanak dengan selesa - dan ia adalah mudah untuk menampung sleepovers dengan katil beroda yang tersembunyi di bawah!

Satu lagi konsep bilik tidur yang menyeronokkan dari Maggi Samir, yang menampilkan merah jambu panas dan limau dengan hiasan moden anggun dan sikap seni pop yang kuat. Corak berani membuat ruang ini kelihatan penuh dengan kehidupan dan ketawa.

Krom-dan-merah jambu lampu loket membawa semua unsur-unsur hiasan bersama-sama dengan sentuhan.

Penyimpanan bercermin anggun mengambil dinding yang bertentangan katil dan mencerminkan warna-warna yang ajaib dan bunga dari setiap sudut. Ini sentuhan ringan mencerahkan bilik dengan mudah.

Sebuah bilik merah dan hitam mengisyaratkan bahaya, pengembaraan, dan personaliti - tema yang besar untuk bilik tidur remaja. Jangan anda hanya suka unit dinding modular? Mereka membuat ia mudah untuk mendapatkan yang kelihatan geometri dalam trend.

Selimut menambah sengkang sebaliknya, tetapi palet gelap menjadikannya mudah untuk menyelaraskan warna sekunder seperti ini. Satu dinding vinil comel applique mengingatkan penghuni remaja bahawa katil adalah untuk tidur yang lebih baik daripada menghantar mesej dan permainan.

Kedua-dua bilik tidur tidak boleh mendapatkan apa-apa cuter! Satu tema neon bandar dan taman kelihatan seperti kartun dibawa ke kehidupan - dan apa yang kanak-kanak kecil tidak mahu tidur di dalam bilik seperti itu? Di sebelah kanan, bentuk biru dan jalur dibakar imaginasi. Kedua-dua bilik mempunyai meja super comel dengan versi kecil kerusi pereka ikonik.

Bilik yang lebih lemah menggalakkan bersantai dan tumpuan bukan hanya bermain bertenaga. Nada menenangkan dan bahan-bahan semula jadi seperti yang digunakan di sini adalah sesuai untuk kanak-kanak daripada semua peringkat umur - mungkin terutamanya untuk kanak-kanak yang mempunyai masalah bersantai pada akhir hari.

Bilik lagi loteng yang sangat sejuk dengan tangga yang turut berfungsi sebagai laci, dengan skim warna halus untuk perlawanan - kali ini, reka bentuk yang memenuhi keperluan kanak-kanak yang lebih tua dan remaja yang mendambakan persekitaran yang lebih dewasa. Cetakan berkenaan dgn percetakan adalah hiasan sumber tajam dan murah dengan manfaat tambahan sebanyak yang mudah untuk menyesuaikan diri dan menggantikannya sebagai cita rasa berubah.

Air limau merah jambu adalah perkara pertama yang datang ke fikiran: suka bermain, terang, Summery, dan cahaya. Ini merah jambu dan bilik tidur kuning menampilkan semua watak-watak kartun penting setiap kanak-kanak suka dari puteri Disney untuk SpongeBob. Tingkat putih digilap berjanji pembersihan mudah selepas sesi permainan sengit dan projek-projek kraf kreatif.

Bilik yang biru mencerminkan pandangan pantai yang aman dilihat dari tingkap. Plus, bilik tidur ini mempunyai satu idea projek sejuk DIY: lampu loket tergantung melalui rak terbuka, sempurna dirangka khas antara barangan lain. Laras lampu bacaan yang dipasang dari dinding di sebelah kanan adalah kemas juga!

Moody lampu dan mewah bahan menjadi perhatian di dalam bilik tidur muzik bertemakan ini. Sudah tentu, muzik bukan satu-satunya medium ekspresif dewasa muda ini akan berkembang untuk menghargai - kerusi oleh Eero Aarnio dan Antonio Citterio pasti untuk mewujudkan penghargaan untuk reka bentuk halus. Trend remaja boleh datang dan pergi, tetapi kedua-dua kerusi tidak akan keluar dari gaya bila-bila masa tidak lama lagi.

Bilik tidur yang lembut dihiasi dalam lavender cantik dan putih terang segar - pasti tempat kecil yang indah untuk bangun pada waktu pagi. Burung yang sedang terbang membuat untuk dinding loghat bagus, motif residen boleh menghargai pada sebarang usia.



















0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 Malaysia Home Ideas Design by 700 Kitchen Ideas - All Rights Reserved